it's not easy to please me

Ni förstår inte hur otroligt partysugen jag är. Kryper snart ut skinnet. Är det alkoholistvarning? Hehe, belive so.. Jag höll mig stilla (ute i en jävla skog!!) helgen som var - hur otippat är inte det när det kommer till mig?
Jag funderar på om jag skulle ta över brors lägenhet nu till helgen och dra till med en efterlängtad hemmafest, sådana jag alltid smög iväg på för ett par år sedan..
Fast idag menade Kim att det tydligen skulle vara någon rockfest första helgen i oktober?! Helgen efter löning tenderar att bidra till fler folk ute - bättre party?

Nej vad är det här? Jag tänker inte avslöja att jag sitter och funderar på alkohol, ni kan ju få fel uppfattning om mig!

Vad händer annars? Ser ut som en högstadiereunion på trafikskolan. Efter att jag och Daniela lunchat på stan igår så satt Ellen vid datornerna på skolan. Lite senare kommer Ellenor och skriver in sig. När jag sedan var påväg hem så gör Masiel samma sak. Spännande! Helt onödigt för er att veta..

Matte och engelska idag. Ledig imorgon, samhäll och matte på torsdag följt av samma på fredagen. Ska även lämna in mitt arbete i samhäll på fredag men inte får jag tag i socialarbetaren för det. Attansbananer!
Fast det visste ni ju redan eftersom ni absolut kollat in mina bilder i ett äldre inlägg, ellerhur?! Höhö.

Nej, annars så har jag börjat älska min hårfärg. Folk får tycka att det är hur fult som helst men it's here to stay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback