make me your radio

Trött chey!
Ville mest uppdatera er om att jag kansket tycker om hårfärgen en liten smula kanske?! Men det ska ändå bli slingor om några dagar. Oavsett hur mycket jag än kommer tycka om färgen så drar den emot grönt. True story!

Något annat spännande? Jag sitter på toan och uppdaterar. Byxorna är uppe dock. Jag sitter på toalocket alltså. Varför? Bra fråga!
JAg hade datorn med mig för att lyssna på spotify (morgondrog!) och då var den på toan och så skulle jag ta min dagliga fbkoll vilket slutade med att det blev såhär.

Ni får inte se en bild, för vem vill se en bild på ett badrum? Räcker väl med det ni ser i mina egopics?

Glömde nämna att jag till råga på allt har telefonhörlurarna i öronen, men musiken på i datorn. Sitter alltså med tysta hörlurar i öronen och lyssnar på spotify via datorn. Detta har varit så de senaste tjugo minutrarna. Nu vet jag vart dom är åtminstone..!

Näe, ska ta och dansa vidare till skolan nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback