resten av ditt liv

Lilla uppkörningen idag. Gick sämre än igår faktiskt. Jag är en hejjare på att ligga 3 km för fort inne i stan. Berit påpekade däremot att vi har för få kvinnliga rallyförare. Så där har jag mitt kommande yrke. Nej men jag blev godkänd i alla fall. Nu är det bara att hårdträna på dom saker som gick åt helvete rättare sagt. Men jag menar, vem behöver lära sig en bra placering när man ändå kommer ha privatchaufför?
Fast oroa mig för körningen behöver jag inte göra riktigt ännu. Bara nåååågra dagar kvar innan det är dags för teorin. Det är jag skapligt nervös över redan nu. Huuu! Men det klarar jag ju, så grym som jag egentligen är!

Har väl egentligen inget vettigt att skriva. Hehe, ovanligt nog. PUSS!

Lillördag kräver popcorn och cola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback