so put your hearts in the air

Jag börjar bli rädd för mig själv. Igår orkade jag inte slösa bort någon timma framför teven utan kilade in och kröp ner i sängen för en film istället. Saken var det att jag kollade kanske tio minuter innan jag stängde av för att jag var så jäkla trött. Vet ni vad klockan var? Nej det vet ni inte så jag ska tala om det för er. Klockan var HALV TIO!
Emilia somnade halv tio. Det som är mest sjukt är att jag la mig före pappa. Innan tio ligger alltid pappa och igår slog jag honom! Hujedamig!
Tror det är något fel på mig.. hehe.

Hade otur idag dessutom. Jag var nära på att ligga kvar i sängen imorse när klockan ringde. Men jag var duktig och tvingade mig iväg (även det är så himla olikt mig!). Satt utanför lektionssalen och väntade. Kom inte en enda. Nehej! Var bara att cykla hem igen, lagom irriterad. På hemsidan står det att vi ska ha lektion idag och inte hemarbete som vi haft på denna lektion i veckan. Tydligen var det införstått att det skulle vara hemma ändå. Attans.

Nu inväntar jag päronen. Dom skulle ta Humle till veterinären. Jag upptäckte ganska otäcka sår bakom hans öra förra veckan och det har tydligen inte blivit bättre alls utan mer utvecklats till bulor. Vi vet att Ricki hade vårtor men dessa var tydligen inte alls som dom han hade. Humle har dessutom haft lite knölar/utslag i de nedre regionerna så det är lika bra att kolla upp.
När dom är klara hos farbror doktor så hämtar dom upp mig så ska vi fara till Västerås. Det är min tur att besöka doktoren. Eller doktor och doktor vet jag inte.
Är precis (igår..) fem månader sedan västeråshändelsen..

Dock är humöret på topp ändå och jag bjuder på, för ovanlighetens skull, en bild på mig själv. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback