what the hell are we gonna do

Sådär ja, halva dagen avklarad. Nej, jag bloggar inte ifrån toan just nu. Höhö!

Mattelektionen idag gick åt att prata strunt och försöka spela duktiga vilket failade. Jag och J brukar faktiskt kunna klura ut det mesta. Det jag drar mig i håret åt förklarar hon plättlätt och tvärtom. Vi är ett superb team! Fast ibland är det bara hon som räknar. Otippat?
Men idag var jag så trött att det hela gick åt pipan. Vi klarade ut vissa tal men hoppade över flera. Den sista klarade J faktiskt men vi hade ingen aning om hur vi (jag förstod faktiskt också!) skulle få ner den rätt på pappret. X hit och Y dit liksom - ovärt!

Mor kom och hämtade upp mig och jag fick köra till Örebru. Fattar ni, jag körde hela vägen till Örebro och parkerade mitt på parkeringen vid Marieberg. Jag förtjänar en medalj minst! Hehe. Så kilade vi in för en bit mat och och shoppning. Underkläder, jeans, halsduk och lite annat smått. Thanks!

Sedan fick jag köra hem. Fattar ni det då. Jag körde klockan fyra en fredag - rusning! Rondeller hit och rondeller dit. Ännu en medalj till mig. Speciellt med tanke på att antal krockar var noll och antal mtorstopp också var noll. Skills!

Nu inväntar jag att klockan ska ticka vidare så jag får sätta mig på tåget till Södertälje. Tattarstan liksom. Ska bli chilledill! Vankas tydligen partey ikväll också. Jag tackar inte nej. Höhö! Saftsaftsaft!

Nej, nu får jag ta och platta håret innan strömmen går i detta stormväder. Åskar så rutorna skallrar. Nej, nu överdrev jag. Men nästan.. True story!


Tycker ni om mitt nya nagellack föresten?
Fem pix på HM - awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback