like you're living your life

Jag sitter nu med blekmedel på tänderna. Fick hem en blekningspenna/pensel för bara hundringen så tänkte att det kunde vara värt att prova. Alla tycker redan att jag har vita tänder men icke jag, tycker dom ser förjäkliga ut. Så vi kan ju hålla tummarna för att denna penna gör dom lite vitare i alla fall!
 
Annars så är jag sjuk om vartannat. Går ungefär en dag och sedan så ligger jag i sängen och svettas som en häst. Det är lite småjobbigt! Speciellt med tanke på jobbet. Har gått till jobbet med feber vissa dagar - känns så kymigt att sjukanmäla sig var och varannan dag. Usch ja.. Snart slut på eländet. Förstå vad jag ska sova! Haha.
 
Just nu, efter att jag sköljt ur blekningsmedlet så ska jag knäppa en cider och tjata mer på Daniela som är något otroligt seg. Vi ska sedan kila över till Anna och förhoppningsvis så kommer gamle klasskompisen Daniel och gör oss sällskap. Vi ska sitta ute i kylan och hälla i oss kalorier och procenthaltiga drycker. Ska bli awesome även om det regnar ute.
 
Syster har bekräftat att det är mer än okej att jag kommer ner till henne direkt efter jobbet. Jag mutade med att hjälpa henne att flytta - då fick jag komma och bo hur länge jag ville. Haha. Ska bli så jäkla skönt att komma ifrån staden och dess kvava stämning. Jag behöver ett miljöombyte och få chansen att andas. Jösses.
 
Nej, nu ska jag nog ta och kika på mina tänder, så dom inte fräts bort. Puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback