we are on again

Ja okej, jag överlevde en dag till.. Men snart, snart dör jag nog.
 
Idag har jag spenderat dagen mestadels i en bil. Hämtade upp Daniela i Västerås och vi for iväg emot Uppsala. Släppte av henne vid ett köpcentrum innan jag for ut till mr J temporära boning och hälsade på honom. Tufft att sitta där ute mitt i ingenstans och rulla tummarna. Kolla på teve bara någon timma om dagen och inte gå längre än till flaggstången. Jisses vad jag skulle ha klättrat på väggarna. Men en månad går fort!
 
Har nyss varit ute och rastat hunden och nu ligger vi båda nedkrupna under täcket. Börjar jobba kvart i sju imorgon vilket är dryyygt! Men nu har jag bara tre arbetspass kvar innan jag sticker till västkusten och jäklar vad jag ser fram emot det. Kanske inte att sitta bakom ratten själv i fem timmar men att få andast havsluft igen!
 
Veckan bjuder inte på så mycket ännu. Jag och tant T pratade om att boka in en ridlektion för Magnus på tisdag. På tiden att grillas igen. Vet inte hur länge sedan det var jag red för en lärare och blev pressad, ska bli megaroligt! Annars så lullar man ju bara runt hemma och skyller på hästen när man själv inte orkar jobba mera - lättast så.
 
Nej, sova var det ja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback