jag kommer inte på ett enda skäl ..

Söndagen började såhär;

Men jag piggnade till ytterligare efter någon timmas sömn på soffan (så jag slapp den snarkande krokodilen i sängen..) och drog upp grabben. For till affären för att inhandla lite till Tacosen som gjordes iordning när vi väl kom hem igen.
Spontant så packade jag ner lite kläder och bad pappa skjutsa oss till min bil så följde jag med grabben till Tälje för biomys med ett par andra snubbar och snubbelinor. Rätt tråkig film. Kan kasta upp en recension lite senare.

 

Så idag kom jag hem och for över till tant T för en kopp kaffe och lite prat. Allt lika varmt men trevligt - haha!
Har dessutom bestämt mig för att följa med till syster imorgon. Söta lilla Dixie blir ju tre denna vecka. Skitunge! Ska bli mycket trevligt. Ibland är det synd att dom valt att bo så långt borta, man träffas ju så himla sällan. Denna resa så lovar jag att jag ska knäppa kort och uppdatera bloggen - datorn följer med.

Dags att packa kanske? Klockan är midnatt och jag har varken packat, tvättat eller duschat. Skills.

SSKtröja (södertälje s-någonting klubb? HAHA). Enda anledningen till att jag drog på mig den var för att den var förbaskat skön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback