my love for you isn't borrowed

Nu är det sådär länge sedan jag bloggade igen.. FY SKÄMS!

Några spännande nyheter? 
Jag hämtade ut mitt körkort, bara sådär tre månader försenat. Skönt att vissa myndigheter kan glömma bort en ibland, varför kan inte sådan ske vid typ böter också? Aja! 

Gjorde min första vurpa denna vinter och det må jag säga straffar sig nu dagarna efter! Var ut med Humle och skulle ner för våran lilla slänt här precis utanför. Jag hade inte mina bästa vinterskor på mig för dessa är totalt svinhala och speciellt på snö!
Hume stannade uppe vid staketet och skulle kissa, så jag tänkte passa på att smita ner så han inte kunde dra mig ner. Men jordens dragningskraft var tydligen starkare för ner på rumpan föll jag, hårt! Jag hoppas innerligt att ingen på Rasta såg mig, annars hade dom fått sig ett gott skratt i alla fall. Granntanta skrek rakt ut "Men kära barn!" med förskräckelsen i rösten. Hon är bra söt. Humle tyckte dock det var kul och tog genast upp leken med sina tänder.. kul!

Har bokat solresa dessutom! Dixie hade fått en resa utav sin gammelmormor och syster frågade om inte vi syskon kunde följa med. Jag är som sagt aldrig sen på att nappa så här om dagen bokade vi ett hotell men sedan så hade syster bokat via ett annat företag så då bokade jag ett hotell där med. Men lutar åt att det blir det första hotellet ändå. Kändes mer rätt faktiskt. 
Så den 28'de (eller 29'de beror på vad vi väljer för hotell) åker jag, grabben och Mårten till Alanya! Hur awesome? 
Bror den äldsta med familj kanske också kommer vilket blir spännande. 

Annars så åker jag och grabben till finland med hans syskon den sextonde. Spännande indeed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback