slav under högre makter

Jag hoppar över att skriva om de senaste dagarna. Finns inte riktigt ork till att sätta ord. Vet inte om jag behöver sätta ord på det heller, finns inte så mycket att förtälja.
Middag med tjejerna i fredags och som jag redan nämnt så var jag inte helt nöjd med det slutgiltiga beslutet. Tanken från början var att vi skulle överraska med något som man skulle komma ihåg när man sitter med rullatorn. Man fyller bara tjugo en gång i livet.. Men som jag redan vet så är inte mina vänner tillräckligt spontana för något mer utsvävande och en middag med lite hårfix var änden på spontaniteten.
Kära vänner, om ni läser detta så snälla kom ihåg - om ni tänker överraska mig med en middag så.. låt bli. Haha!
Nuff' said, jag har egentligen sjutusen andra åsikter men jag måste lära mig att alla inte tänker och tycker som jag vilket ofta är hima svårt att kontrollera. Det var god mat i alla fall!

Våra hängrullar (så var det dom hette!) till boxdörrarna kom idag så jag och tant T for iväg för att hämta dessa. Väl i stallet så blev hon inringd ifrån jobbet så vi kom inte så himla långt med dörren idag heller. Bara hoppas bakrullen hänger kvar tills tiden finns att få upp dom nya!

En god nyhet är att jag fick sova inatt. Så underbart att ni nog inte förstår! Jag knaprar i mig sista pillret ikväll och ser hur det går inatt. Förhoppningsvis så hjälper det mig in på rätt spår och jag slipper knapra piller fortsättningsvis. Om inte så blir det ett besök till pillerdoktorn och jag säger som jag sa till mamma; "Nu får du en till unge som är pillermissbrukare..." Tänk att sömn kan få en att bli slav. Jag är sömnens bitch för tillfället.

Daniela, jag lånar förresten din mössa .. ehehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback