imse vimse spindel

I skrivande stund så sitter jag hos mamma. Ska tigga lite mat innan jag åker iväg och jobbar.
 
Har sagt hejdå till ungarna och stack ifrån spindelhuset så snabbt jag kunde. Vem vill vara där och dela utrymme med feta äckliga spindlar? Tack Anna för att du igår berättade hur stor, fet och äcklig spindeln i ditt rum var. Hjälpte ju mig att sova mycket..
 
Nu är jag hos mamma i alla fall. Har tagit en lååångt dusch och myst med min ehm.. väluppfostrade hund. Han har satt skott ur bröstvårtan. Helskumt! Jag slänger in en bild och visar er!
 
Ikväll blir det jobb. Är sugen på att kila ut ikväll men det är tydligen ingen annan. Sicka tråkmånsar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback