skönt att bli tjugofem

Sitter och lyssnar på taggande sommarmusik. Mycket av det man lyssnade på flera år sedan. Gamla goda tiden. Haha, eller något i den stilen.
 
För stunden sitter jag och sörplar lite vin och funderar på om jag ska gå och fixa mig nu eller sen. Dagens i-landsproblem. Ska senare vidare till Tess för lite förpärla. Har ingen aning om vart kvällen tar oss sen. Lär utvisa sig om inte annat. Hoppas på en lyckad utgång nu när kvällen blev så bra!
 
Har förövrigt bogserat en traktor idag. Inte varje dag man gör det. Måste dock påpeka att jag är värdelös på att bogsera. Stod en traktor (som man drar igång med VEV!) på vägen utanför mamma. Kent gick ner och frågade om han behövde hjälp när han stått där ett tag. Eftersom Kent hävt i sig öl till maten så fick jag köra. Jag som knapp kan köra bil för övrigt skulle bogsera igång en jävla traktor!
Fast traktorn hoppade igång och jag hade ryckt i linan så pass att vi fick skära upp den. Men vad gör det om hundra år? Haha.
 
Nej, lite fix och sedan ska jag nog börja dra mig. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback