you will shine on me

Det blev verkligen en tidig kväll igår. Jag orkade verkligen inte vara vaken så jag drog täcket över huvudet runt niotaget. Tror knappt huvudet hann landa på kudden innan jag somnade. Som vanligt vaknade jag vid två (av hemtjänsten givetvis - tror dom bara anställer knäppgökar till nätterna!) och fick i mig lite vatten innan jag somnade om igen. Så otroligt skönt att få sova så många timmar!
 
Jobbet gick smärtfritt och det var kanonväder ute. Underbart!
Nu sitter jag hos mamma, ska se till att få lite tid tillsammans med henne. Jag är ledig imorgon så vi skulle kila iväg och fika lite. Sedan får vi se vart vi tar vägen. Har inga större planer mer än det. Ska klämma in en ridtur med tant T bara. Fan va skönt att vara ledig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback