come push it at me

Var med en om skräckupplevelse igår. Ellenor valde att sätta sig bakom ratten på min pärla och jag glömde nämna den detaljen att mina bromsar inte är dom bästa och att man får ta i för att bromsa. Höll på att sluta med att vi satt i sidan på en annan bil. Men vi kom undan, tack och lov! Haha. 
Lunchade med Ellenor och Daniela innan jag tog bilen och for vidare till Södertälje. 

Har inte så mycket att förtälja, händer inte så mycket spännande när man sitter ensam i en lägenhet. Grabben ska jobba några timmar till innan jag ska hämta upp honom. Vad kvällen bjuder på vet jag inte ännu. Skulle nog inte sitta fel med en läsk eller två. Var ju nykter heeeeeeeela förra helgen. Det är på snudd till oacceptabelt. Ja jisses..
Fick min present av darlo igår. Nu ser jag ut som en jättebebis. Jag brukar alltid klaga på att jag fryser, ska ha extra täcke och sover med tjocktröja på. Så han tröttnade tror jag och köpte mig en OnePiece. Snacka om mysig pryl! Tack! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback