darling do not fear

Idag vaknade jag utav ett samtal av den bättre sorten.
Dom ringde ifrån äldreboendet här bakom knuten och frågade om jag ville komma på intervju.
Självklart ville jag det och vi bokade en tid om två veckor. Jag hade kunnat kuta ner och varit där
på fem minuter om dom hade velat. Haha!

Inte mycket har blivit gjort idag fast jag hade en massa planer. Allt verkar så bra när man ligger och
kuckilurar i sängen och väntar på John Blund. När man vaknar sedan så är det mesta bara jobbigt.
Så jag skiter i det och tar en slappdag. Ska nog kila ner och sola en sväng tror jag.
Måste börja bygga upp en bränna så jag kan pressa i Alanya senare. Mindre än två månader. Jisses!

Nej, krypa ner under täcket igen ligger närmast på agendan. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback