the club in the sky

Tant T skickade spindlarna på mig och det på riktigt!
Skulle hoppa in i bilen och åka iväg till henne med bilderna ifrån begravningen. Så jag sätter mig i bilen, vevar ner rutan för att inte kokas upp och märker då hur det sitter en djävul på framrutan - MITT FRAMFÖR MIG! Jag tänkte att 'nu ska du DÖ!' och sprutar på spolarvätska varpå torkarna dras igång. Vad tror ni händer? Självklart flyger aset IN I BILEN OCH PÅ MIG! Var tvungen att sitta en bra stund innan hela jag slutat skakat så pass att jag skulle kunna hantera bilen. Även framme hos tant T så vägrade händerna vara stilla. Bara tanken på att jag delar bil med odjuret gör mig illamående!

Blev en kopp kaffe och lite tjöt innan jag for och mötte upp mor på stan. Tog följe med henne hem sedan och Humlan blev så himla arg att träffa mig så han tänkte skära upp min hals. Så har tre fina blålila ränder på halsen nu. Gjorde inte alls ont..

Någon städning har det självklart inte blivit. Varför skulle jag?

När jag gick igenom kameran så fann jag massor av gamla bilder på både syster och Dixie. Även en bild på gamle Ricki. Det betyder alltså att det är sista bilden på honom i livet vilket var lite roligt. Bjuder därmed på en bild av syster. Min vackra syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback