all the crazy shit i did

Min pappa har alltid sagt att man ska ta vara på den tiden man har när man är ung, att man ska resa och göra saker man inte hinner/orkar när man blir äldre. Att vara lite galen (jorå, jag han nog hört om alla hans fylleresor när han var ung - inte så konstigt att jag är som jag är..) och faktiskt bara leva lite i nuet för det är något man tappar efter vägen. I alla fall är man inte lika tillgänglig för att vara spontan i äldre dagar. Jobb, dryga ungar och en himla massa räkningar - det är att vara vuxen det!

Varför tjötar jag på om det här nu då? Jo.. Om exakt en dag, onsdag alltså, så styr jag och Daniela kosan emot Österrike. Wien för att vara exakt. Där stannar vi i ett par dagar innan vi far vidare till Berlin och ser vad den staden har att erbjuda. Gratis boende så det är flyg och nöjen som drar slantarna ur en. Men det blir en biiiiiillig resa. Kom undan med lite mer än tusenlappen. Awesome!

Just vilken dag vi kommer hem sedan vet vi inte. Men vi blir inte borta längre än till den sjätte i alla fall för den sjunde så ska jag över och prova smink samt hår på Johlin. Sedan är det hennes tur att sjunga studentsången.

Men jag återkommer med mer uppdateringar om resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback