what the hell is going on?

Jag lovade ju er en uppdatering med bilder och sådär. Men jag tål tydligen inte att komma hem ifrån utlandet.
Minnt ni när jag kom hem ifrån Kreta och drog på mig världens halsfluss (som vissa människor inte trodde på inom skolväsendet..) vilket innebär veckor av återhämtning. Vad tror ni jag vaknar upp med denna gång?
Jag fick snällt ringa till Hällbacken och sjukanmäla mig - PÅ MIN FÖRSTA DAG!
Visste dock med mig att jag hade två tabletter kvar sedan senaste penicillinkuren så jag stoppade i mig en sådan och gick tillbaka till sängen. Några timmar senare vaknar jag symptomfri och trodde det gått över. Morgonen därpå vaknar jag upp om ännu sämre. Fick i mig den sista tabletten och likadant som innan blev jag 'frisk' efter några timmar. Idag vaknar jag och mår prima ballerina. Wierd!

Bilder och text om resan kommer sen.. Haha. Som vanligt.

Anledningen till denna uppdatering var att jag måste få skriva av mig lite. Mejlade min gamla arbetsgivare i Strömstad för ett tag sedan och fick svar idag och frågan om jag fortfarande var intresserad av ett jobb. Givetvis! Det är något jag längtat tillbaka till ända sedan jag lämnade butiken måste jag erkänna. Fyfan vad jag trivs på västkusten - det är lätt min framtida boplats!
Så nu står jag i valet och kvalet om jag ska chansa att jobba, eventuellt flytta dit och söka mig ett ordentligt jobb (plugga?) redan nu eller om jag ska stanna kvar här. Stannar jag här så har jag vikariatet på Hällbacken, sommarjobb och vikarieanställning efter sommaren medan jag pluggar. Men hur kul är det att bo kvar här? Jag vill ju faktiskt till västkusten! Om inte annat så har syster och jag sedan länge pratar löst om att hitta något boende tillsammans där. FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback