work hard, play hard

Precis när jag skulle sätta igång med uppgiften så kliade jag mig i huvudet och undrade i vilken bok Fromms kapitel var. Konsigt att han skulle ha åtta kapitel i någonannans bok tänkte jag och letade lite till. Kollade sedan litteraturlistan och ser att jag missat två böcker. Hur kan man göra det? Är man sinnesförvirrad, korkad eller båda två? (Svara inte på den frågan, tack!)
 
Men jag tackar Wikipedia och andra korkade människor som lägger upp sina arbeten på internet! Haha. Nu VAR det visserligen en lätt uppgift men det gick lite för lätt när man fått hela boken i en sammanfattning.
Nu är uppgiften klar och redo att gås igenom imorgonbitti.
 
Edit. HAHAH, fyfan va trött jag blir på mig själv!! Letade ytterligare lite till då jag hade i bakhuvudet att jag minsann skulle ha Fromms bok. Kikar i... skolväskan och där ligger dom två 'obeställda' böckerna. Tippat! ÅHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback