jag vill glömmas bort

Mår lika hemskt som jag förvänade mig att må nu på morgonen. Tack och lov så kunde Madde släppa ut hästarna och jag kunde ligga kvar i sängen och huttra.
Hävde i mig lite Alvedon innan jag somnade igår och det är nog anledningen till ATT jag kunde somna. Tacka vet jag suppar i dessa lägen, det enda som får komma in bakvägen. Haha. Kroppen tar upp och använder dom så himla snabbt att jag alltid skulle vilja gå runt med saker i baken. HAHA! Kanske inte riktigt så, när är det bekvämt att ha saker där? Hur som, finns inte så mycket att välja på när det sitter tusen knivar i halsen?
 
Anyway, påbörjar en ny kurs idag vilket innebär att jag måste bege mig till skolan för uppropet. Får bita mig i tungan och försöka genomlida dagen. Förhoppningsvis så kan jag sova mig igenom introduktionen, om jag kommer så långt vill säga. Tänker inte gå i detta skick så jag provar lyckan med att ta bilen som knappt har några bromsar. Iiih, trafikfaran nummer ett. Önska mig lycka till! 

Kommentarer
Fredrika säger:

Ööj! Nu är det dålig uppdatering här igen..!

2013-03-11 | 11:00:00
Bloggadress: http://fredrikalidman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback