i can't make them on my own

Jävla fucking skitdag vill jag påstå. Jag är som en trotsig tonåring när det blir för många måsten och vill då bara dra täcket över huvudet och suga på tummen. Får man det?
Alkoholen i lördags gjorde att alla måste ökade idag. Måste beställa nytt bankkort, måste ringa vägverket osvosv. MOGET! Det sämsta med det hela är att mina kort kom till rätta egentligen samma kväll men att det föll i glömska. Hur kan jag klandra någon som är precis likadan som mig själv? Haha! Jag är bara lättad över att ingen ful människa hittade korten och använde dom fel, nu ligger dom tryggt hemma hos Martins föräldrar. Ja Martin, han och jag träffades för första gånger hemma hos Tarja i lördags - hur stor är oddsen att just HAN hittar mina kort på stan samma kväll? Livets outgrundliga vägar..
 
Måsten idag ja, jag drar ut på allt och det är en av anledningarna till att jag sitter här och bloggar. Hur ofta bloggar jag annars? Jag ska städa, jag måste städa - pappa hugger av armen på mig annars. Jag har kastat in all smutstvätt i badrummet och startat en (av tusen..) tvättmaskin och det fick räcka för stunden. Haha! Man kan ju inte vara allt för duktig på en och samma gång?!
 
Jag ska logga in på banken direkt efter detta och beställa ett bankkort. Jag brukar sällan använda mitt kort, men bara för att jag inte har något nu så kommer jag på miljarder saker jag skulle behöva köpa. När jag ändå sitter vid denna klumpdator som är segast i världen så ska jag logga in på CSN och ändra min ansökan. Jävla fucking bankID funkar ju bara på den här, eller jag har bara lärt mig hur man gör på PC. Orka lära sig två gånger bara för att göra på äppeldatorn.
 
Ska packa väska och ge mig iväg till tälje också. Ber till gud att det inte blir soppatorsk på vägen. Svårt att tanka bilen utan kontokort.. Går det att betala i natura?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback