den bäste på denne jord

Nu är det måndag och vi inleder en helvetes tentavecka. Denna gång ska jag i alla fall försöka knåpa ihop lite kunskap under hela veckan istället för natten innan. Känns som att det är ett lite mer effektivt sätt att klara tentan på. Haha.
 
Har inget direkt att förtälja om veckan. Var till Marieberg med Sofia en sväng och vi käkade på Sicilia under kvällen. Himla bra dag må jag säga.
 
I fredags så stack jag iväg till eskilstunoo och hämtade upp mina nycklar. Japp, nu har jag en finfin lägenhet MITT i Eskilstuna. Citybruden deluxe. Ska bli himla spännande att få bo helt ensam och ro om sig själv. Nu inväntar jag bara skattepengarna så blir det att shoppa loss på möbler och massa spännande. Åh!
 
Nej, åter till plugget och sedan ska jag nog dra på mig mina trasiga ridbyxor och rensa hjärnan tillsammans med hästarna.
 
Örebro bjussade mig på en p-lapp..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback