if i lose myself

Det kan sällan sägas för ofta - TENTAHELVETE! Ska jag behöva göra om tentan tills jag fyllt femtio? Hope not. Nu ska jag visserligen inte ropa hej innan bäcken eller hur man nu uttrycker sig (jag går inte i närheten av bäckar, thats it!). Mirakel har hänt förut.. typ. Fast inte för mig, och inte för denna tenta. Usch.
 
Idag har det äntligen kommit en smula regn. Hade hoppats på mer, gärna något som hållt i sig någon dag. Hagarna har inte mått speciellt bra och det behövs massa regn för att lyckan ska börja växa igen. Men vi hoppas att det lilla räcker till för stunden i alla fall. Hur som helst så ska hästarna byta hagen imorgon, förmodligen. Man kan aldrig veta om vi följer våra 'planer' därute. Kan bli jobbigt och vi åker hem för lite kaffe istället. Haha!
 
I helgen är det karneval här i stan. Jag ska hälla i mig öl som om det inte finns någon morgondag. Jag ska svina runt rejält och kissa på allmän plats. Japp, badgirl. Eller va?!
Kan blogginlägg tillhandahållas som styrkande bevis? Ehehehe, jag kanske ska sluta blogga..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback