when you dive too deep

Känslorna är ett enda stort virrvarr inuti mig och jag vet inte bakom vilka stenar jag ska stoppa ner allting. För i slutänden är det så jag alltid gör, tränger bort allting och går vidare som om ingenting har hänt.
Sedan har jag funderat mycket på det där att kunna öppna upp sig. Jag har fått höra under dessa dagar hur dålig jag är på att öppna mig och prata om saker. Vill jag prata om saker så gör jag väl det? Visst är det bra att prata men bara för att vissa gör det behöver det väl inte appliceras på alla? Fungerar det bra för dom så grattis, men varför ska jag tryckas ner i samma form?
Jag öppnar upp mig tillräckligt mycket som jag är bekväm med och det är när jag vill det. Problem?
 
För att sluta spinna vidare på det där så har jag avklarat min första salstenta. Mycket spännande! Nu har det börjat en ny kurs, psykologi. Inte direkt min starka sida, är inte så intresserad egentligen. Det är intressant men såååå tråkigt! Vi får se om jag ändrar åsikt längre in på kursen.
 
Har lagat mitt däck idag, så nu har jag faktiskt fyra sommardäck på min pärla. Så nu är det bara ombesiktningen kvar sedan får vi rulla i alla fall ett år till. Skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback