the luckiest girl on the planet

Herregud vilken tuff och seg jävla dag!
Killen var här i helgen och det blev lite party både fredag och lördag vilket innebar en skapligt seg söndag. Så när jag kastat av honom vid stationen vid tio så skulle jag hem och sova. Trodde jag. Fastnade som vanligt i lite serier och slösurfande. Var bara tvungen att kolla klart på denna miniserie ifrån SVT, http://youtu.be/WrYlw-Zit0A . Lite småtöntig men samtidigt feel good.
Tillslut så var klockan för mycket och det var inte värt att somna - då skulle jag aldrig kunna komma upp i rätt tid. Så trots att jag var så trött att ögonen stod i kors så blev det en kort promenad och försöka pigga på sig.
 
Halv nio mötte jag upp Christine och vi traskade emot sjukhuset och på vägen anslöt sig Camilla och Erika. Det var bloddags! Jag har länge gått och funderat över att lämna blod så när dom nämnde i veckan att dom skulle göra det så passade det perfekt! Jag fick fylla i ett hälsodokument och lämna lite provblod. Får svar om ca en månad och är jag godkänd så blir jag kallad i januari.
 
Efter detta så gick vi hem till Christine för att sätta tänderna i vår gruppuppgift. Vi var nog alla lite trötta så blev en blandning av allt möjligt. Men vi fick gjort det mesta vi skulle och sedan övergick det till ett projekt för att hitta någonstans att käka. "Där vi inte ätit förut" var det som upprepades. Vart vi hamnade? Café Kaka där alla vi ätit förut. Haha, så typiskt!
 
Nu sitter jag hemma och borde egentligen röja upp här hemma. Har ett enormt diskberg, soffan är utdragen och tvätt överallt. Men jag orkar inte. Tröttheten tar över och en powernap en timma är så jäkla lockande. Dock har jag ju så himla dåligt karaktär att det brukar bli en extra timma. Hmm..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback