what are you waiting for?

Helgen är förbi och jag har precis anlänt till Eskilstuna igen. Känns fel och konstigt att skriva hem, för mitt hem är väl i Arboga? Haha, undra hur länge det kommer dröja innan jag accepterat att jag faktiskt bor här.. Knepigt!
 
Jag har ont i mina ben, speciellt i mitt knä som jag alltid har ont i. Det är ett stort sår där dessutom. Vad som hänt? Cykel har hänt.. Jag och cyklar går sällan ihop, inte ens när dom ligger på marken och faktiskt inte rör sig ett dugg! Så himla typiskt mig att ramla på allt som går att ramla på. Det är jag och hästpuckot Calle, vi passar rätt bra ihop.
Hur man kan ramla på en liggande cykel? Alkoholpåverkad, skulle springa á la film efter en kompis, mörkt och.. alkoholpåverkad. Öhm, behövs det mer förklaring? Just då gjorde det inte det minsta ont, hade glömt det redan när jag rest mig upp.
Kvällen i lördags var kanon! Jag lyckades få Fällman partysugen tillslut och efter ett samtal till Kajsa så var hon givetvis sugen också. Så vi hällde i oss lite smaskigt och drog sedan till krogen. Träffade massor av folk och kvällen slutade i källarn på en lokal pizzeria där vi blev försedda med både det ena och det andra. Toppen!
Erfarenhet jag bär med mig ifrån kvällen? Jag ska skaffa senilsnöre till min telefon..
 
Så nu är jag alltså hemma igen. Inväntar en fiskgratäng i ugnen för att sedan tagga till föreläsning/seminarium. Krångligt att hänga med i vad som ska hända då föreläsaren var sjuk första veckan och allt blev uppskjutet/kombinerat. Så om det är föreläsning eller seminarium vet jag inte riktigt, det visar sig.
 
Nej, nu ska jag kika till maten och sedan plocka lite. Pussen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback