why can you smile in times like this

Jag är en dålig bloggare, i know. Men jag skriver bara när tanken faller in, när jag orkar sätta ord på mina tankar. Det är jobbigt att skriva, jag vet sällan hur jag ska formulera mig. Det är svårt för mig att hitta passande ord, speciellt när det kommer till just tankar. Vad är det jag tänker egentligen? Hur det uppfattas utifrån läsaren har jag ingen aning om och faktiskt så bryr jag mig inte det minsta. Jag har denna blogg och har alltid haft just för att lufta hjärnan och så är det ett roligt sätt att gå tillbaka i tiden.
 
För tillfället är jag en fundersam människa, tankarna springer iväg åt alla håll och kanter och jag känner saker som jag varken vill eller tycker om. Vet inte riktigt vad som händer men jag kan tro att det har med kaoset runt mig att göra. Jag drömmer så jäkla mystiska drömmar och ibland blir jag rädd för mig själv.
Det ÄR kaos i min hjärna och hela jag är splittrad. Det går från att bli asförbannad över absolut ingenting till att bli orolig och ledsen för att sedan återgå till att skratta för mig själv. Jag börjar nog bli psykiskt sjuk.. eller nått. Nej, men livet är lite upp och ner just nu.
Det är dödsfall, rättegång och himla dumma tankar. Men mitt i allt detta kaos så trivs jag med livet, så otroligt bra. Allt bara flyter och det känns som att glida på moln. Jag skrev att jag kände mig splittrad va?
 
Oavsett vad så fortsätter livet spinna vidare varesig vi vill det eller inte - oavsett om jag sover om nätterna eller ej.
 
Nej, nu skiter jag i det här. Ska hoppa i säng för att stiga upp i ottan för en föreläsning. Sedan vidare till Arboga för att jobba lite i helgen. Hoppas lönen kommer INNAN jul (kommunen får i vanliga fall den 27'de..) så jag inte känner mig som en urfattig pungråtta.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback