18/9 - 2009

Precis.. år tvåtusennio inträffade en katastrof i vårat kök här hemma. Jag minns att jag skulle koka vatten till mitt underbara te varpå kaklet framför mig bara rasar samman. Hur stora är oddsen för det?

Detta ledde naturligtvis till ett blogginlägg som ni hittar här; http://engulanka.blogg.se/2009/september/ehm-jag-gjorde-ingenting.html#comment

Frågan min pappa ställde var då; "Kommer vi få upp nytt inom ett halvår?"
Vi är ju inte direkt kända för att saker går undan här hemma..

Så nu, två år senare står vi med samma kakel framför oss och ingen förändring har skett.
Tapeterna i hallen hänger på hälften och en stor jävla dataskärm mitt på matbordet gör att man inte
kan sitta där. Men trivs min pappa i detta så sure, jag ser fram emot att flytta härifrån snarast möjligast!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback